Friday, June 20, 2014

ვინ ვართ, ჩვენ ადამიანები?!


                      ადამიანი იბადებაიზრდება და შემდეგ კვდება.ვინმემ  რომ მკითხოს,ადამიანის ცხოვრებაშიყველაზე საინტერესო მაინც ბავშვობააიმ სიცელქესა დასილაღეს არაფერი სჯობსრასაც ბავშვობაში აკეთებან განიცდიარასდროსმიოცნებია დიდი ვყოფილიყავიპირიქითმეზიზღებოდა ჩემი დაბადების დღე,თუმცა ამისდა მიუხედავად, 30 აპრილსდაბადების დღის მომდევნო დღესვადგენდიმომავალ წელს ვის დავპატიჟებდიბავშვობიდან ყოველთვის მიყვარდადიდივით საუბარიარა იმიტომ რომ დიდობა მომწონდაან რაიმეუბრალოდმინდოდა სხვებს ეთქვათაინახე რა პატარაა და როგორ საუბრობსო:)ყოველთვის ვიცინიროდესაც ჩემი ბავშვობის დღიურებს ვკითხულობ.

        ვინ ვართ ჩვენ-ადამიანები,რა მოვალეობა გვაკისრია,რისთვის მოვედითამქვეყნად?მარადიული კითხვები არ მასვენებენფიქრები დაქრიანუმისამართოდ..ისინი პაწაწუნა ჭინკები არიან ჩემში რომ ცხოვრობენ.ყველას კარგადვიცნობ,სახელებიც კი შევარქვი მათ.ისინი ჩემი მეგობრები არიან,არასოდესმტოვებენ,მუდამ ჩემში არიან,ჭირსაც და ლხინსაც ჩემთან ერთად იზიარებენჩემთანეთად იზრდებიან,იფურჩქნებიანისინი ცხოვრებას მიადვილებენ,მეხმარებიან სწორიგზა ავირჩიო,რჩევებს მაძლევენ,შეცდომებსაც კი მპატიობენ.მართალია,ვერველაპარაკები,მაგრამ ჩემი ესმით,ჩემს აზრებს კითხულობენ და ექოსავით უკანმიბრუნებენ.ეს ჩემი გულის ხმაა,გულის ფიქრი,გულის ჩურჩულივერ გავიგებდიგულის ხმას რომ არა ისინი.ახლაც ისინი მკარნახობენ და მაწერინებენ.ერთმანეთსეცილებიან ვინ მიკარნახებს.მე კი უსასრულოდ,უმისამართოდ ვწერხან ერთს ვუგდებყურს,ხან მეორეს.

No comments:

Post a Comment